a Klachtenregeling - | Rijschool Roordink
  • team Roordink 2

Klachtenregeling

Team Roordink doet er alles aan om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen.

Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Het is voor ons erg belangrijk dat wij dat weten om onze diensten goed aan te kunnen bieden. Daarom horen wij graag van u waar u niet tevreden over bent.

Hoe kunt u een klacht indienen?
Om uw klacht op een juiste wijze te behandelen vragen wij u om de klacht per e-mail of post te verzenden.

E-mail: 
info@rijschoolroordink.nl

Post:
Rijschool Roordink
Nijkerkerstraat 27
3882 PC  Putten

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen krijgt u binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst, waarna uw klacht in behandeling wordt genomen. Binnen 10 werkdagen volgt een reactie op uw klacht.

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht. U kunt dan beroep aantekenen bij de brancheorganisatie BOVAG waar Rijschool Roordink bij is aangesloten.

Deze kunt u verzenden naar:
BOVAG
Postbus 1100
3980 DC Bunnik

De uitspraak van de BOVAG is bindend voor de afhandeling van uw klacht. Uiteraard zal uw klacht altijd vertrouwelijk worden behandeld.